وزارت نیرو برای خرید آثار هنری در اكسپو حضور خواهد داشت
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا به نقل از اكسپو 91 ، 'مجید نامجو' با تاكید بر حضور گسترده نهادهای و سازمان های زیر مجموعه وزارت نیرو در اكسپو 91 به منظور خرید آثار هنری گفت: مجموعه تحت مسوولیت من علاقه مند به استفاده و حمایت از آثار هنری است.

وی عنوان كرد: پس از حضور در اكسپو و خرید آثار هنری رقم اختصاص یافته به این امر را در گزارشی اعلام خواهم كرد.

نامجو عنوان كرد: با توجه به تصویب بودجه یك دهم درصدی و الزام نهادهای دولتی به خرید آثار هنری برگزاری نمایشگاه اكسپو 91 در روزهای آینده فرصت بسیارخوبی برای خریدآثارهنری است.

وی افزود: اقدامات لازم برای خرید آثار هنری و حضور در اكسپو انجام خواهد شد و وزارت نیرو یكی از وزارتخانه هایی خواهد شد كه حضور گسترده ای در اكسپو خواهد داشت.

اكسپو 91 با 571 اثر از 316 و با مشاركت و حضور 60 نگارخانه و 10 استان برگزار می شود و آثار سه نسل از هنرمندان كشور در این نمایشگاه برای فروش عرضه می شود.

آثاری از بزرگان هنر ایران از جمله محمد احصایی، جواد حمیدی، ژازه طباطبایی، فرامرز پیل آرام، نصرت ا... مسلمیان ، هانیبال الخاص، مهدی سحابی، نصر ا... افجه ای ، پرویز كلانتری، علی اكبر صنعتی، سیدحسن میرخانی، غلامحسین امیرخانی، یدا... كابلی خوانساری،صادق تبریزی، حسین محجوبی و محمدعلی ترقی جاه در اكسپو 91 به نمایش گذاشته می شود.

هنرمندان جوان نیز آثارشان در اكسپو عرضه می شود كه از جمله آنها می توان علیرضا سعادتمند، سحر مسلمیان، سپیده سحر، نیلوفر قادری نژاد ، شیما خشخاشی ، فرزانه محجوبی را نام برد.

اكسپو 91 از سوی بنیاد فرهنگی ، هنری رودكی 28 خرداد تا 12 تیرماه در تالار وحدت برگزار می شود.

فراهنگ**9173**1588





:: برچسب‌ها: ساحل , جزیره , کنسرت ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: